19 september 2019

1 jaar aan het bloggen


Hiep hiep hoeraa! Mijn blog was gisteren 1 jaar oud. Gisteren precies een jaar geleden plaaste ik mijn eerste post. Waar ik het begon als experiment, is het inmiddels een erg leuke en gevarieerde hobby geworden.

Ik startte mijn blog om ons verhaal te doen, als inspiratie voor anderen en als stok achter de deur voor mezelf. Nu een jaar later heb ik 67 posts geschreven met 362 reacties (inclusief de van mezelf). Hartstikke leuk! Normaal kijk ik nooit naar statistiek (page views e.d.), maar dan toch voor deze ene keer:



Wat heb ik nu afgelopen jaar van het bloggen geleerd:

  • Ik vind het enorm leuk om ons verhaal te doen en anderen te inspireren
  • Erg leuk om reacties te lezen, ook met andere inzichten
  • Ik ben me nog meer gaan interesseren in de financiĆ«le wereld
  • Het is zeker een stok achter de deur, of een extra motivatie om bezig te blijven met aflossen, investeren, sparen en bewustwording
  • Ja, het geeft soms ook wat stress als ik per se iets wil uitzoeken of een artikel op tijd af wil hebben


Al met al een leuk en leerzaam jaar, waarin ik hopelijk andere mensen heb kunnen inspireren. Op naar het volgende jaar!


Hoe lang bloggen jullie al?

3 opmerkingen:

Mr Finvrij zei

Van harte gefeliciteerd...

Geldfilosoof zei

Van harte! Ik ben dus nu waar jij een jaar geleden was. Spannend, en ik kan vast veel van je leren. Keep it coming!

Mr Groeigeld zei

Bedankt allemaal!
Leuk dat je bent begonnen met bloggen. Ik heb nog altijd inspiratie, dus dat komt helemaal goed.